Reklamacja

Wszelkie reklamacje i zastrzeżenia co do stanu jakościowego i ilościowego roślin należy zgłosić w ciągu 3 dni od momentu otrzymania paczki.
Zgłoszenia można dokonać:

- telefonicznie pod numerem telefonu: 662 820 740 (jeśli sprzedawca uzna, że reklamacja nie może zostać rozpatrzona telefonicznie i wymaga dostarczenia dodatkowych informacji, kupujący zostanie o tym poinformowany podczas rozmowy).

- mailowo na adres reklamacje@hyzop.pl dołączając zdjęcia uszkodzonych sadzonek.

- pisemnie na adres:

Hyzop

skrytka pocztowa 10

28-366 Małogoszcz

Reklamacji nie podlegają drobne uszkodzenia sadzonek powstałe podczas transportu, które nie wpływają w znaczący sposób na jakość i wygląd towaru (odłamane drobne gałązki, drobne uszkodzenia liści).

Reklamacje zgłaszane po terminie określonym w regulaminie nie będą uwzględniane.

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

© Copyright 2012 by hyzop.pl. All rights reserved.

Projekt graficzny: Mass Internet

Sklep internetowy Shoper.pl